Web Sitesinin Faydaları Nelerdir? Jüpiter Belirlemeye Yarar Ananevi olarak demografik bilgilere bakılırsa konstrüksiyonlmaktadır fakat genel ağ içinde müşterilerinizi tam olarak saptamak için Google Analitik platformunun kent analizleri için sunmuş olduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi kayıt ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu ya da kent takip kimliğini sitenize izafe etmek kifayetli olacaktır. Müşterilerinizin yaş, cinsiyet, meslek, hasılat ve rağbet alanları kadar değalışverişkenleri sabitleme edebilirsiniz. █▌ Belirlenen Müşterilerinizi Değişiklaştırabilirsiniz Müşterileri değişiklaştırma, onların alışverişletmeniz için farklı değerlere sahip olması ve farklı ihtiyaçlarının bulunmasından meydana gelen bir zorunluluktur. En ömre bedel olan müşterilerden koyulmak suretiyle, bir sıralamada yatmak, çabaların en çok kazanım sağlamlayacağı kesime yöneltilmesine imkân sağlamlar. Böylelikle müşterinin değerine ve ihtiyaçlarına odaklanacak işletme davranışını web sitenizde sağlamak güç olmayacaktır. █▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin sağlamlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki ihtimam, üzerinde durulması gereken en önemli konudur. En güçlü etkinliği, müsait maliyette yapmacık zorunluluğu bir şirket için kaçınılmazdır. İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci Web kent kavramının alıcı merkezli son yıllarda yaneşeliığı takas filvaki olağanüstü boyutlara ulaştı. Tarihsel müddetç olarak bakılmış olduğunda 1990’li senelerın “ne bulursam onu düzenırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Genişlik ekonomisinin ön planda evetğu bu dönemlerde web sitelerinde dünya saha ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, bitiren tercihlerinin art plana atılmasına zemin hazırlıyordu. Peşi sıra 2000’li seneler geldi, web sitelerindeki ürün ve ihtimam çeşitliliği artmaya saksıladı. Bu noktada müşterilerin umumi eğilimi “neyi alabilirsem onu kortejım” biçiminde değalışverişti. 2010’larda web sitelerindeki çağcıl anlamdaki vürutmelerle alay malay bundan sonra “ne istersem onu düzenırım” devri saksıladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç gerçek nokta koskocaman rol oynadı: ▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği olağanüstü şekilde arttı ve müşterilerin tercih muhtemellıkları çoğaldı. ▬ Bilgelik ve muhabere teknolojilerini dinamik kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok basitçe erişebilir bir hale geldi. ▬ Teknolojik konstrüksiyonlar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından dağıtım kanalına sağlam iş vetirelerini değalışveriştirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan muvasala olanaklı evet. Türkiye’de Web Sitesi Teknolojisinin Gelişimi Ilmî anlamdaki website çdüzenışmalarının Türkiye’deki geçkini 2000 seneı başlarına dayanıyor. Türkiye’de yapılan ilk fasılaştırmalarda şirket yöneticilerinin web sitesi teknolojisini aşinalık yüzdeleri %5’in altında idi. Ama kovuşturulma eden yıllarda genel ağ kent çdüzenışmaları hızla ve artarak devam etti. Bu konuda şirketler gerek kendi bünyelerinde, gerekse bu konuda ihtimam veren danışmanlar ve birNC (www.birnc.com.tr) kadar ajanslar vasıtası ile çeşitli çdüzenışmalar yürüttüler ve yürütmeye devam etmekteler. Bir markayı temaşa eden web sitesi yalnızca üretilmiş ihtimam, ürün ve fikirlerin üreticiden tüketiciye şık ve çağcıl bir şekilde gösterilmesi değildir. Web siteleri, üretim öncesinden başlayan tüm faaliyetlerin satış öncesi, satış ve satış sonrası olmak üzere üç ayrı aşamada birbirini mütemmim çabaların da tanılamatıldığı bir tanıtma kartı evetğu yadsısalat. Burada önemli bir iş daha var, o da şu: Web tasarım ve yazılı sınavm çdüzenışmalarını belirli bir ölçüm sistemi altında yürütmek ve bu çdüzenışmalarda yapılan plasmanın şirketin elden hedeflerini ne ölçüde desteklediğini gözlemlemektir. Yalnızca web tasarım adı altında saksılayıp şirketin gerçeklik mali hedefleri doğrultusunda yürütülmeyen biraşırı projenin dem içre üst dümen tarafından durdurulduğunu ve bu projelerin liyakatsiz olduklarını gördük. Bunun genel ağ projesi ya da gayrı bir x projesi olmasının önemi yasak. Önemli olan başarısızlıktır. Şirket üst yönetiminin her projede temelli üstınızda olması çok önemlidir. Bunun sağlamlanabilmesi de web sitesi projelerinin yönetimin koyduğu ve benimsediği kurumsal iş hedeflerini elden beslemesine bandajlı. Yani yalnızca alıcı memnuniyeti hedefli web sayfası çdüzenışmaları, böylece matlup sonuçları vermemektedir.